Részletek
A Spanyol gyártónak már nem ez az első fékkarja amit piacra készített. Nagy tapasztalattal és hosszas tervezés és tesztelést követően jutottak el a végleges kialakításig. Kiváló minőségű kovácsolt 6061-T6 alumíniumból készült a test, a kar pedig CNC megmunkálással előállított. A kar mindegyik része fém a tömítéseket leszámítva. A súlyt minimalizálták ahol tudták, de nem hagyták, hogy ez a tartósság rovására menjen! A belső érték: A mai felhasználók kisebb része használ már olajat. A többség a vízre vagy fagyállót helyezi prioritásba. Ennek oka a kisebb sűrűség és ebből eredő gyorsabb fékmunka. Ahhoz, hogy tartós is maradjon a Clean kiemelten foglalkozott a tömítéssel és minden megtett, hogy a rendszer zárt maradjon. Az új dugattyú már nem sima O-gyűrűvel zár hanem egyfajta vállas tömítéssel. Ennek köszönhetően bármilyen folyadékot használunk a fékünkben, az bennmarad a legnagyobb megterheléseket követően is. Méretek: A belsejében mozgó dugattyút 13-ról 14 milliméteresre alakították, de a kettő O-gyűrű maradt. A kormányfogadás maradt a standard méret, vagyis a piacon elérhető összes kormánnyal kompatibilis. A kulcsfontosságú apróságok: - A spanoló betekert állapotban belenyúl a karba, ezáltal más szöget adtak a kar egészének és a csap kizárt, hogy elforduljon és ezzel sérülés keletkezzen benne. Ez a jelenség ritkán, de előfordult a Clean T13 kar esetében. - A kar felszerelése könnyed. Nincs más feladatunk, hogy az alsó bilincs eltávolítását követően felrakjuk a kormányra, majd a bilincset odahelyezve a csavarok egyenletes meghúzásával rögzítsük a számunkra ideális helyen. - A fékcső M8-as csavarral rögzül a fékkar testbe. Itt a tömítést a már jól ismert roppantógyűrű biztosítja. A rögzítő csavart és a roppantógyűrűt a fék tartalmazza. - A fékkar a piacon lévő összes munkahengerrel kompatibilis. Megjelenés: A fékkar test és a kar fekete eloxált a bilincs és a spannoló pedig a már jól megszokott fényes piros színben alkot egy veszetten jól kinéző fékkart a kormányon.